Marka M&M’s przechodzi przemianę. Chce stać się bardziej inkluzywna
  • 1
  • 1
21.01.2022

Marka M&M’s przechodzi przemianę. Chce stać się bardziej inkluzywna

Marka M&M’s odświeża branding, w tym wizerunek swoich brand heroes. Ma stać się bardziej inkluzywna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51607 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

S.

4 miesiące temu

"Inkluzywny" to teraz słowo klucz. Masakra.

Arian

4 miesiące temu

To jest cukier zmieszany z cukrem, oblepiony kolorowym cukrem.
Kto miałby czuć potrzebę przynależności do takiej społeczności?

Cukrzyk?

S.

4 miesiące temu

@Arian: Dzieci.

Arian

4 miesiące temu

@S.: Dzieci nie trzeba inkudować.

S.

4 miesiące temu

@Arian: Jak się to zrobi dobrze, to faktycznie potem już nie trzeba. Ale to może należeć każdy inny fiut. Ważne, że firma użyła tego określenia!

21 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 5
21.01.2022

Konkurs muzyczny na TikToku promuje film „Sing 2”

United International Pictures, podmiot odpowiedzialny za dystrybucję filmów wytwórni Paramount oraz Universal w ramach promocji filmu animowanego „Sing 2”, którego premiera zaplanowana jest na 21 stycznia, rozpoczynają konkurs wokalny na platformie TikTok. Zachęcają użytkowników do zaśpiewania fragmentów utworów wykorzystanych w filmie. Zwycięzca rywalizacji nagra singiel we współpracy z Universal Music.