Marka Maserati wybrała Cohn & Wolfe do obsługi w social media
  • 0
  • 1
28.04.2021

Marka Maserati wybrała Cohn & Wolfe do obsługi w social media

Marka motoryzacyjna Maserati nawiązała długofalową współpracę z Cohn & Wolfe. Agencja odpowiada za obsługę polskich kanałów brandu na Facebooku i Instagramie.

Działania na nowo powstałych profilach Maserati agencja rozpoczęła od komunikacji efektów współpracy marki z jej nowym globalnym ambasadorem – Davidem Beckhamem. W ramach wspólnych działań powstał nakręcony w Miami film, w którym spotykają się ikony światowego sportu i motoryzacji – samochód Maserati, a za jego kierownicą były kapitan reprezentacji Anglii.

Za realizację działań z ramienia agencji odpowiadają Ewa Zambrzycka, account manager oraz Ilona Koliievska, account executive.

  • 1
Maserati wybrała Cohn & Wolfe

Maserati wybrała Cohn & Wolfe

28 kwietnia 2021

27 kwietnia 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2021

Patagonia rozpoczęła europejską kampanię na rzecz wspierania czystej energii od obywateli dla obywateli

Oddolne inicjatywy energetyczne zaczęły naciskać na czyste i bezpieczne alternatywy dla węgla i atomu już w latach 80. i 90. XX w. Od tamtej pory powstają nowe społeczności energetyczne, które w większości krajów zdobyły jedynie niewielki udział w rynku. Uważając je za klucz do sprawiedliwej przyszłości czystej energii, marka odzieży outdoorowej Patagonia rozpoczęła kampanię „We the Power”.