Marka Lay’s Maxx obsługiwana przez K2 w siedmiu krajach
  • 0
  • 0
8.08.2017

Marka Lay’s Maxx obsługiwana przez K2 w siedmiu krajach

Przetarg na obsługę reklamową marki Lay’s Maxx na siedmiu europejskich rynkach wygrała agencja K2. Zakres współpracy obejmie zaprojektowanie opakowań oraz przygotowanie reklam telewizyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51100 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 sierpnia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.08.2017

Programy lojalnościowe zyskują w małych miastach i na wsiach

W ciągu ostatniego roku o 17 p.p. wzrósł odsetek osób deklarujących korzystanie z programów lojalnościowych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Wzrost ten obserwowany jest głównie w miastach do 100 tys. mieszkańców i na wsiach. W znacznym stopniu jest on zasługą programu lojalnościowego Moja Biedronka. Ten w kilka miesięcy po premierze stał się numerem jeden wśród programów obecnych na polskim rynku.

7 sierpnia 2017