Marka Krosno w nowej odsłonie
  • 1
  • 14
13.02.2018

Marka Krosno w nowej odsłonie

2018 rok Krosno Glass (dawniej Krośnieńskie Huty Szkła „Krosno”) otwiera z nowym systemem komunikacji wizualnej marki Krosno oraz zmodyfikowaną architekturą oferty. Rebranding jest częścią strategii rozwoju huty na lata 2018–2023. W nowej odsłonie brand zadebiutował na targach „Ambiente 2018” we Frankfurcie. Towarzyszy temu kampania „Soulful Glass – szkło z duszą”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44589 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

6 miesięcy temu

Należałoby jednak zadać pytanie, na ile obecna firma jest spadkobiercą tej pierwszej.
Bez urazy, ale wygląda to bardziej na tanie granie na nostalgii.

tak sądzę

6 miesięcy temu

@Andersen: czepliwość, panie Andersen, czepliwość

Wojtek

6 miesięcy temu

straszne jest to logo, autorzy chyba nie słyszeli o czymś takim jak korekta optyczna co doskonale widać po dopisku pod logo, które wydaje się być dluższe od napisu KROSNO.

A to co się dzieje przy połączeniu r i o oraz n i o to jakieś koszmarki

 

13 lutego 2018