Marka Krosno w nowej odsłonie
  • 1
  • 14
13.02.2018

Marka Krosno w nowej odsłonie

2018 rok Krosno Glass (dawniej Krośnieńskie Huty Szkła „Krosno”) otwiera z nowym systemem komunikacji wizualnej marki Krosno oraz zmodyfikowaną architekturą oferty. Rebranding jest częścią strategii rozwoju huty na lata 2018–2023. W nowej odsłonie brand zadebiutował na targach „Ambiente 2018” we Frankfurcie. Towarzyszy temu kampania „Soulful Glass – szkło z duszą”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

7 miesięcy temu

Należałoby jednak zadać pytanie, na ile obecna firma jest spadkobiercą tej pierwszej.
Bez urazy, ale wygląda to bardziej na tanie granie na nostalgii.

Rozwiń komentarze

13 lutego 2018