Marka Krosno w nowej odsłonie
AdvertisementAdvertisement
  • 1
  • 14
13.02.2018

Marka Krosno w nowej odsłonie

2018 rok Krosno Glass (dawniej Krośnieńskie Huty Szkła „Krosno”) otwiera z nowym systemem komunikacji wizualnej marki Krosno oraz zmodyfikowaną architekturą oferty. Rebranding jest częścią strategii rozwoju huty na lata 2018–2023. W nowej odsłonie brand zadebiutował na targach „Ambiente 2018” we Frankfurcie. Towarzyszy temu kampania „Soulful Glass – szkło z duszą”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45291 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

10 miesięcy temu

Należałoby jednak zadać pytanie, na ile obecna firma jest spadkobiercą tej pierwszej.
Bez urazy, ale wygląda to bardziej na tanie granie na nostalgii.

Rozwiń komentarze

13 lutego 2018