Marka Krosno w nowej odsłonie
  • 1
  • 14
13.02.2018

Marka Krosno w nowej odsłonie

2018 rok Krosno Glass (dawniej Krośnieńskie Huty Szkła „Krosno”) otwiera z nowym systemem komunikacji wizualnej marki Krosno oraz zmodyfikowaną architekturą oferty. Rebranding jest częścią strategii rozwoju huty na lata 2018–2023. W nowej odsłonie brand zadebiutował na targach „Ambiente 2018” we Frankfurcie. Towarzyszy temu kampania „Soulful Glass – szkło z duszą”.

Marka Krosno zaprezentowała nowe logo, materiały wizerunkowe i wyrazistą prezentację produktów. Logotyp opatrzony jest hasłem „Brilliance in glass since 1923”. Oprócz znaku firmowego odmieniony koncept marki obejmuje wszystkie motywy graficzne i materiały wizerunkowe, katalog na 2018 r. oraz stronę WWW.

Przez nowoczesny, wyróżniający stylistycznie koncept chcemy uwolnić potencjał drzemiący w naszym szkle. Marka Krosno zabiera użytkowników do świata, w którym piękno, jakość i wyrafinowanie są najważniejszymi wartościami. Chcemy, by – jak przez dziesięciolecia – marka Krosno nieustannie wzbudzała jednoznaczne skojarzenia ze słynnym polskim szkłem, jak amerykański bourbon, włoskie prosecco czy holenderskie tulipany – mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, dyrektor marketingu Krosno Glass.

Odnowione portfolio marki tworzy 280 produktów o szerokim wachlarzu zastosowań: do napojów, do serwowania potraw, dekoracji wnętrz i na prezenty. Zespół projektantów i rzemieślników huty Krosno Glass przygotował 30 kolekcji szkła formowanego ręcznie i automatycznie.

Podczas targów „Ambiente” zaprezentowano makietę opakowań, które marka będzie wdrażać stopniowo do końca pierwszego półrocza 2018 r. Czarną szatę graficzną zyskały opakowania dla segmentu produktów premium, wytwarzanych ręcznie lub maszynowo. Z kolei w minimalistycznych, białych pudełkach prezentowane będzie szkło do użytku codziennego, wytwarzane metodą maszynową.

Z początkiem roku firma rozpoczęła też wdrażanie nowej strategii rozwoju na lata 2018–2023. Zakłada ona inwestycje w kompleksową modernizację wszystkich linii produkcyjnych oraz instalację nowego pieca hutniczego. Oba procesy są w trakcie planowania.

Firma zamierza systematycznie zwiększać sprzedaż krajową i zagraniczną. Chce przy tym oprzeć się na:

  • zreorganizowanych siłach handlowych,
  • rozwoju e-commerce,
  • relaunchu marki Krosno,
  • efektywnym zarządzaniu ofertą produktową.

Na Podkarpaciu spółka zbuduje nowe centrum logistyczne, które zapewni realizację portfela zamówień. Wartość inwestycji jest szacowana na 200 mln zł w ciągu pięciu lat.

Nowe corporate identity, motywy graficzne oraz makiety opakowań stworzyła agencja H2O Creative. Program wydarzeń na stoisku brandu podczas „Ambiente 2018” przygotowała Fastline Advertising (Greywolf Group). Za projekt i budowę stoiska odpowiadała firma Neomesse. Komunikację PR dla firmy Krosno Glass i marki Krosno prowadzi agencja Hello PR.

Film przygotowali:

  • Agencja: Fastline Advertising
  • Reżyser i operator: Konrad Spyra
  • Kreacja i reżyseria: Ewa Mikołajczak
  • Strategia i copywriting: Marcin Kalkhoff
  • Dom produkcyjny: Grape Film
  • Producent: Paweł Stawiński
  • Kierownicy produkcji: Radosław Rożniecki, Wojciech Klimczak
  • Scenografia: Artur Bugno
  • Make up: Beata Magnuszewska
  • Postprodukcja: Simple Frame
  • Kostiumy: Ewelina Mróz
  • Wykonawcy: Martyna Kondratowicz, Magdalena Psiuk, Łukasz Duracz
  • 14

Andersen

1 tydzień temu

Należałoby jednak zadać pytanie, na ile obecna firma jest spadkobiercą tej pierwszej.
Bez urazy, ale wygląda to bardziej na tanie granie na nostalgii.

Rozwiń komentarze

13 lutego 2018

Reklama
Reklama