Marka Kleenex wchodzi na polski rynek
  • 0
  • 1
5.05.2011

Marka Kleenex wchodzi na polski rynek

Kimberly-Clark wprowadza na polski rynek znaną na całym świecie markę Kleenex. Rebranding rozpocznie się w maju, a we wrześniu Kleenex na stałe zastąpi na sklepowych półkach chusteczki Velvet. Kampania z wykorzystaniem mediów szerokozasięgowych planowana jest na początek 2012 roku. W wielu krajach „kleenex” jest wręcz synonimem słowa „chusteczka”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

telek

13 lat temu

Rower, pampers, palm...

"W wielu krajach „zewa” (cewa, cefa) jest wręcz synonimem słowa „chusteczka”."

5 maja 2011