„Wszystkie jeże nasze są!”: akcja marki Jeżyki - Marketing przy Kawie
Marka Jeżyki startuje z kampanią edukacyjną „Wszystkie jeże nasze są!”
  • 1
  • 7
18.09.2024

Marka Jeżyki startuje z kampanią edukacyjną „Wszystkie jeże nasze są!”

13 września ruszyła jesienna kampania edukacyjna przygotowana przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian. W ramach akcji powstała specjalna, „jeżykowa” wersja hitu Majki Jeżowskiej, do której nowe słowa napisał Jacek Cygan. Działania będą komunikowane w telewizji, internecie, prasie, a także za pomocą materiałów POS w punktach sprzedaży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56424 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 września 2024

17 września 2024