Ibis z kampanią wizerunkową - Marketing przy Kawie
Marka hoteli Ibis startuje z nową kampanią
  • 2
  • 3
22.06.2023

Marka hoteli Ibis startuje z nową kampanią

Nowa kampania wizerunkowa ma pokazać uroki miejskiego życia i angażujące interakcje z perspektywy marki hotelowej. Działania będą prowadzone w kanałach online, a także w przestrzeni outdoorowej. Kampania jest polską adaptacją spotów emitowanych na rynku brytyjskim i niemieckim.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 czerwca 2023

21 czerwca 2023

  • 0
  • 1
  • 0
21.06.2023

O jakich krajach i liniach lotniczych Polacy najczęściej rozmawiają w sieci przed wakacjami? Analiza SentiOne

Od trzech miesięcy w polskim internecie systematycznie rośnie liczba wypowiedzi na temat popularnych kierunków wakacyjnych wyjazdów – Grecji, Turcji, Egiptu, Bułgarii i Hiszpanii. Wypowiedzi pojawiają się najczęściej w kontekście porównania cen wakacji w kraju i za granicą. Jeśli chodzi o linie lotnicze, to największą popularnością w rozmowach Polaków cieszą się LOT, Ryanair i Wizzair. Choć liczba wypowiedzi na ich temat również rośnie wraz ze zbliżaniem się wakacji, to głównym kontekstem rozmów jest otwarte w kwietniu lotnisko w Radomiu.