Marka Honor promuje smartfon w kampanii „Łowca światła”
  • 3
  • 0
30.08.2017 Aktualizacja:

Marka Honor promuje smartfon w kampanii „Łowca światła”

Rozpoczęła się kampania „Łowca światła”, promująca smartfon Honor 9. Marka ujawniła jej kolejnego ambasadora. To aktorka Aleksandra Zienkiewicz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53133 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 sierpnia 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
30.08.2017

Rekordowy sezon dla finansów polskich klubów piłkarskich – raport EY i Ekstraklasy

Ponad 700 mln zł przychodów. Pierwszy w historii ligi dodatni wynik finansowy netto 16 klubów Ekstraklasy – 66 mln zł. Najwyższe wpływy z transferów (117 mln zł) i rekordowe z praw mediowych – 260 mln zł. Firma doradcza EY i spółka Ekstraklasa raportem „Ekstraklasa piłkarskiego biznesu” podsumowały sezon piłkarski 2016/2017. Był to okres rekordów finansowych i sportowych.