Marka Gerlach przekonuje: „Wspólne chwile smakują lepiej”
  • 0
  • 3
16.08.2016

Marka Gerlach przekonuje: „Wspólne chwile smakują lepiej”

Rozpoczęła się pierwsza od lat kampania wizerunkowa marki sztućców, naczyń i akcesoriów kuchennych Gerlach. Celem działań jest odświeżenie tradycyjnego wizerunku marki i dotarcie do nowej, młodszej grupy docelowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

monika klama

8 lat temu

zmarnowane pieniądze

ta kampania nic marce nie da
to nie jest kampania sztućców. To jest kampania o niczym. Mogłaby reklamować meble kuchenne, warzywa lidla z jednakowy brakiem skutku.
A to taka ciekawa marka, tyle ma do opowiedzenia.

16 sierpnia 2016

12 sierpnia 2016