Marka Dove i Kelly Rowland w teledysku przekonują, że powinniśmy być dumni ze swoich włosów
  • 3
  • 3
6.03.2019

Marka Dove i Kelly Rowland w teledysku przekonują, że powinniśmy być dumni ze swoich włosów

Marka kosmetyków Dove (Unilever) nawiązała współpracę z piosenkarką Kelly Rowland. W ramach akcji „My Hair, my Crown” powstał teledysk, który ma dodać pewności siebie kobietom dyskryminowanym ze względu na włosy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2019

„Muzea na rozstaju: współpraca świata sztuki z markami” – powstało opracowanie agencji Grayling

Korporacje i instytucje kulturalne są z pozoru różnymi bytami. Często mierzą się jednak z podobnymi wyzwaniami. Działają w bardzo konkurencyjnym środowisku i aby utrzymać przewagę na rynku, muszą zadbać o budowanie solidnych relacji ze swoimi odbiorcami. Kluczem do osiągnięcia tego celu może być łączenie sił i nawiązywanie strategicznej współpracy – pokazuje opracowanie agencji Grayling.