Marka Country Time stworzyła fundusz wspierający dziecięce stoiska z lemoniadą
  • 1
  • 1
17.07.2020

Marka Country Time stworzyła fundusz wspierający dziecięce stoiska z lemoniadą

Pandemia Covid-19 ograniczyła popularny w USA trend otwierania przez dzieci ulicznych stoisk z lemoniadą. Marka napojów bezalkoholowych Country Time (Kraft Heinz) uruchomiła więc The Littlest Bailout Relief Fund, który wspomoże małych przedsiębiorców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.07.2020

„Jutrologia, czyli jak koronawirus wstrząsnął naszym światem”. Badanie 24/7Communication i OpinionWay Polska

Koronawirus zmienił wiele, nie tylko w kontekście globalnym. Wpłynął też na jednostki. Wiemy, że możemy więcej zrobić online, doceniliśmy czas spędzany z rodziną, odkryliśmy nowe hobby, ale też boimy się tego, co przyniesie przyszłość. Postawy, plany i obawy we wspólnym badaniu sprawdziły 24/7Communication i OpinionWay Polska. W raporcie sportretowano Polaków w trakcie i po pandemii.