Marka Bonprix rozstrzygnęła przetarg na agencję - Marketing przy Kawie
Marka Bonprix rozstrzygnęła przetarg na agencję
  • 0
  • 1
16.01.2025

Marka Bonprix rozstrzygnęła przetarg na agencję

Marka Bonprix wybrała w przetargu agencję Big Picture. Współpraca obejmie media relations, influencer marketing oraz projekty specjalne.

Bonprix to marka modowa, będąca częścią firmy e-commerce Otto Group. Agencja Big Picture opracuje i wdroży kompleksową strategię komunikacji uwzględniającą specyfikę polskiego rynku. Strategia będzie obejmowała działania mediowe oraz współpracę z kluczowymi liderami opinii.

Celem jest kreowanie wizerunku Bonprix jako innowacyjnej marki, dostosowanej do zmieniających się potrzeb współczesnych konsumentów. Agencja będzie odpowiedzialna za:

  • media relations,
  • influencer marketing.

Ma to podkreślić wyjątkowość oferty Bonprix, jednocześnie zwiększając rozpoznawalność brandu.

Współpraca została rozpoczęta w styczniu i ma charakter długofalowy. Obsługą klienta w agencji zajmuje się zespół w składzie:

  • Ewa Gołaszewska-Pacek, senior PR consultant,
  • Oliwia Ośko, PR executive.

Całość działań koordynuje Monika Roth, head of lifestyle communications.

  • 1
Marka Bonprix wybrała w przetargu agencję Big Picture

Marka Bonprix wybrała w przetargu agencję Big Picture

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 stycznia 2025