- 0
- 1
Marka Bonprix rozstrzygnęła przetarg na agencję
Marka Bonprix wybrała w przetargu agencję Big Picture. Współpraca obejmie media relations, influencer marketing oraz projekty specjalne.
Bonprix to marka modowa, będąca częścią firmy e-commerce Otto Group. Agencja Big Picture opracuje i wdroży kompleksową strategię komunikacji uwzględniającą specyfikę polskiego rynku. Strategia będzie obejmowała działania mediowe oraz współpracę z kluczowymi liderami opinii.
Celem jest kreowanie wizerunku Bonprix jako innowacyjnej marki, dostosowanej do zmieniających się potrzeb współczesnych konsumentów. Agencja będzie odpowiedzialna za:
- media relations,
- influencer marketing.
Ma to podkreślić wyjątkowość oferty Bonprix, jednocześnie zwiększając rozpoznawalność brandu.
Współpraca została rozpoczęta w styczniu i ma charakter długofalowy. Obsługą klienta w agencji zajmuje się zespół w składzie:
- Ewa Gołaszewska-Pacek, senior PR consultant,
- Oliwia Ośko, PR executive.
Całość działań koordynuje Monika Roth, head of lifestyle communications.
- 1