Marka Beckers wybrała agencję do obsługi w mediach społecznościowych
  • 0
  • 0
11.01.2018

Marka Beckers wybrała agencję do obsługi w mediach społecznościowych

Z końcem 2017 r. marka farb Beckers rozstrzygnęła przetarg na obsługę w social media. Wygrała go agencja Asap & Asap. Moderacją zajmuje się natomiast wyspecjalizowana spółka z grupy – Asap Care 24.

Asap & Asap będzie obsługiwała markę Beckers co najmniej do końca 2018 r. Współpraca rozpoczęła się w styczniu. Aktywności będą prowadzone na Facebooku, Instagramie, Pintereście oraz YouTube.

Działania oraz kreacje zaproponowane w przetargu skupiły się przede wszystkim wokół wzmocnienia wizerunku Beckers jako marki z segmentu premium oraz stworzenia treści mocno angażujących użytkowników.

 

11 stycznia 2018

Czytaj także
Reklama
Czytaj także
Reklama