Marka Band-Aid wprowadza plastry pasujące do różnych kolorów skóry
  • 0
  • 1
1.07.2020

Marka Band-Aid wprowadza plastry pasujące do różnych kolorów skóry

Marka środków opatrunkowych Band-Aid należąca do koncernu Johnson & Johnson wprowadziła do oferty nową pozycję. To plastry w pięciu odcieniach, które mają pasować do różnych kolorów skóry.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lipca 2020

30 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2020

Branża internetowa wielkim wygranym 2019 r. Raport strategiczny Internet 2019/2020 IAB Polska

Rok 2019 był dla polskiej branży reklamy cyfrowej przełomowy. Internet, tak jak na rozwiniętych rynkach zachodnich, przegonił pod względem nakładów reklamowych telewizję. Dwucyfrowe tempo rozwojowe reklamy online zostało utrzymane, a jej wartość osiągnęła prawie 5 mld zł. W Europie pierwszy raz w historii wydatki na digital były wyższe od sumy wydatków na pozostałe segmenty mediów (64,8 mld euro vs 63,7 mld euro). Eksperci przewidują, że branża internetowa jako jedna z nielicznych wyjdzie z nadchodzącego zastoju gospodarczego obronną ręką – wynika z raportu strategicznego Internet 2019/2020 IAB Polska.