Marka Aunt Jemima zmieni nazwę i wizerunek, by nie wpisywać się w rasowy stereotyp
  • 0
  • 1
19.06.2020

Marka Aunt Jemima zmieni nazwę i wizerunek, by nie wpisywać się w rasowy stereotyp

Quaker Oats, właściciel 131-letniej marki produktów śniadaniowych Aunt Jemima zapowiedział zmianę nazwy brandu i wyglądu opakowań produktów. Tłumaczy to działaniem mającym na celu „osiągnięcia postępu w kierunku równości rasowej”. Decyzja związana jest z protestami przeciwko rasizmowi w Stanach Zjednoczonych, wywołanymi śmiercią George’a Floyda.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 czerwca 2020

18 czerwca 2020