Marka Audi stworzyła trwający 4 godziny spot ukazujący australijskie krajobrazy - Marketing przy Kawie
Marka Audi stworzyła trwający 4 godziny spot ukazujący australijskie krajobrazy
  • 1
  • 1
9.04.2020

Marka Audi stworzyła trwający 4 godziny spot ukazujący australijskie krajobrazy

W czasie ogólnoświatowej izolacji spowodowanej pandemią koronawirusa marka Audi przygotowała spot mający dawać widzom namiastkę wolności. Australijski oddział firmy stworzył 4-godzinną reklamę, która pokazuje krajobrazy zza szyby samochodu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55599 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 kwietnia 2020

8 kwietnia 2020

  • 1
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
8.04.2020 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Nowa rzeczywistość branży modowej – SneakerStudio ze spotem na czas pandemii

Czas dla przedsiębiorców jest bardzo trudny. Walka z epidemią koronawirusa tocząca się na rynku nie zostawia jeńców. Branża modowa generuje w Polsce około 70 mld przychodu. 50 mld to przychód tylko z branży odzieżowej i obuwniczej. To właśnie te firmy zostały wystawione na pierwszą linię walki. To one musiały podjąć decyzję o natychmiastowym cięciu kosztów. Często ofiarami oszczędności padały działy marketingu i reklamy. Czy na pewno słusznie?