Marka Aldi wita pasażerów na lotnisku w Katowicach paczkami z żywnością
  • 1
  • 9
6.09.2019

Marka Aldi wita pasażerów na lotnisku w Katowicach paczkami z żywnością

Nietypową akcję dla pasażerów Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice – Pyrzowice przygotowała sieć Aldi. Ma to być odpowiedź na niehandlowe niedziele, które bywają szczególnie uciążliwe po powrocie z urlopu. Hostessy w strojach stewardes w hali odbioru bagaży wręczają podróżnym paczki z pełnowartościowymi produktami spożywczymi, z których można przygotować śniadanie czy kolację.

Paczki od marki Aldi zawierają produkty marki własnej tej sieci sklepów. W termicznych torbach podróżni mogą znaleźć:

  • pieczywo do samodzielnego odpieczenia,
  • długodojrzewające salami Tremondi,
  • serek do smarowania,
  • ser żółty Hofburger,
  • smoothie Pure Fruit,
  • owocową konfiturę Confifrucht,
  • czekoladę Orzechową z okienkiem,
  • kefir śmietankowy Sontner.

Akcja odbywa się w dwa weekendy: 31.08–1.09 oraz 7–8.09., w godzinach 15:00–22:00. Łącznie rozdanych zostanie 4,5 tys. paczek. Aldi ma w Polsce 133 sklepy, z czego większość ulokowana jest właśnie na Śląsku, stąd wybór lotniska w Katowicach.

2 września sieć sklepów rozpoczęła ogólnopolską kampanię pod hasłem „Raz Aldi, zawsze Aldi”. To jednocześnie nowy slogan marki. Skupia się w niej na wybranych produktach marki własnej z różnych kategorii asortymentowych. Akcja na lotnisku jest eventem towarzyszącym kampanii.

  • Opracowanie i wdrożenie koncepcji oraz kreacji: Scholz & Friends
  • Realizacja eventu: Emlab
  • 9

Paczki od marki Aldi – zamiast pierwszych zakupów po podróży

5 września 2019

  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2019

Ikea wystartowała z kampanią „Czym Tobie się odwdzięczy?”

Ikea wystartowała z kampanią będącą początkiem całorocznej linii kreatywnej. Potrzeby mieszkania czy domu niejednokrotnie stawiane są niemal na ostatnim miejscu listy priorytetów. Tymczasem marka skupia się na ukazaniu korzyści z inwestowania w urządzenie wnętrza. W produkty, które podnoszą codzienny komfort życia i sprawiają, że mieszkanie czy dom stają się miejscem prawdziwego odpoczynku. Wszystko to zgodnie z ideą „Wnętrze się odwdzięcza”.