Mariusz Pudzianowski kontra sztuczna inteligencja w spocie Betfan - Marketing przy Kawie
Mariusz Pudzianowski kontra sztuczna inteligencja w spocie bukmachera Betfan
  • 1
  • 1
13.03.2025

Mariusz Pudzianowski kontra sztuczna inteligencja w spocie bukmachera Betfan

Betfan rozpoczął kampanię „Nie grasz, nie wygrasz”. W spocie ambasador marki Mariusz Pudzianowski mierzy się ze sztuczną inteligencją.

Kampania jest odzwierciedleniem dylematu graczy – zaufać liczbom i statystykom czy intuicji? Ma pokazać, że w świecie zakładów bukmacherskich jest miejsce na wybory determinowane liczbami i analizą, jak i działania zgodne z własnymi przekonaniami i instynktem. Tak właśnie robi to Mariusz Pudzianowski, ambasador marki.

Finalnie każdy gracz może określić swoją ścieżkę i styl.

W kreacjach promujących start kampanii Mariusz Pudzianowski wciela się w kucharza

To pierwsze z pięciu kampanijnych wcieleń Pudziana. Ma podkreślić różnice między intuicją a analityką.

Kampanię zrealizował in-house zespół marki. Wsparcia udzieliły: dom produkcyjny Delorf oraz studio animacji Trzask Studio.

Mariusz Pudzianowski

Betfan z kampanią „Nie grasz, nie wygrasz”, w której występuje Mariusz Pudzianowski

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 marca 2025

12 marca 2025