- 1
- 1
Mariusz Pudzianowski kontra sztuczna inteligencja w spocie bukmachera Betfan
Betfan rozpoczął kampanię „Nie grasz, nie wygrasz”. W spocie ambasador marki Mariusz Pudzianowski mierzy się ze sztuczną inteligencją.
Kampania jest odzwierciedleniem dylematu graczy – zaufać liczbom i statystykom czy intuicji? Ma pokazać, że w świecie zakładów bukmacherskich jest miejsce na wybory determinowane liczbami i analizą, jak i działania zgodne z własnymi przekonaniami i instynktem. Tak właśnie robi to Mariusz Pudzianowski, ambasador marki.
Finalnie każdy gracz może określić swoją ścieżkę i styl.
W kreacjach promujących start kampanii Mariusz Pudzianowski wciela się w kucharza
To pierwsze z pięciu kampanijnych wcieleń Pudziana. Ma podkreślić różnice między intuicją a analityką.
Kampanię zrealizował in-house zespół marki. Wsparcia udzieliły: dom produkcyjny Delorf oraz studio animacji Trzask Studio.

Betfan z kampanią „Nie grasz, nie wygrasz”, w której występuje Mariusz Pudzianowski