„UżywAI – to proste!”: kampania smartfonów Oppo - Marketing przy Kawie
Marcin Prokop w kampanii smartfonów Oppo „UżywAI – to proste!”
  • 0
  • 3
19.06.2024

Marcin Prokop w kampanii smartfonów Oppo „UżywAI – to proste!”

Kampania z udziałem Marcina Prokopa promuje nowe smartfony z serii Oppo Reno12 5G.

W przeszłości dziennikarz i prezenter telewizyjny promował markę oraz poprowadził niestandardową premierę jej produktów, która odbyła się w formule talk show. Była to pierwsza lokalna, szerokozasięgowa kampania marki Oppo w Polsce. Działania pod hasłem „UżywAI – to proste!” obejmują:

  • digital,
  • DOOH i OOH,
  • media społecznościowe,
  • materiały promocyjne w punktach sprzedaży.

Materiały z wizerunkiem Prokopa pojawią się m.in. w digitalu, mediach społecznościowych oraz materiałach promocyjnych w punktach sprzedaży.

Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Pure Play. Media społecznościowe prowadzi agencja HoH, a działania PR wspiera agencja 24/7Communication.

– Marcin Prokop jako ambasador Oppo przyczynił się do znaczącego wzrostu rozpoznawalności marki w Polsce, która sięgnęła aż 76%. Dziś Seria Oppo Reno cieszy się dużą popularnością wśród polskich użytkowników. Jej najnowsza odsłona – Seria Reno12 wprowadza na rynek kolejne innowacje. Tym razem zaawansowane funkcje AI. W nowej kampanii wspólnie z Marcinem pokazujemy, jak zaawansowana technologia ułatwia codzienne zadania i sprawia, że stają się one bezproblemowe – mówi Robert Sierpiński, PR manager w Oppo.

– Tęskniliśmy z Oppo za sobą, a ponieważ zawsze było nam po drodze, to wykorzystaliśmy okazję do ponownego podjęcia współpracy. To, co nas łączy, to pasja do nowych technologii, zwłaszcza możliwości, jakie niesie z sobą AI oraz nieszablonowe podejście do rzeczywistości – komentuje Marcin Prokop.

  • 3
Marcin Prokop w kampanii smartfonów Oppo „UżywAI – to proste!”

Marcin Prokop w kampanii smartfonów Oppo „UżywAI – to proste!”

Marcin Prokop w kampanii smartfonów Oppo „UżywAI – to proste!”
Marcin Prokop w kampanii smartfonów Oppo „UżywAI – to proste!”

18 czerwca 2024