0 3 19.06.2024Marcin Prokop w kampanii smartfonów Oppo „UżywAI – to proste!”kampanie reklamoweKampania z udziałem Marcina Prokopa promuje nowe smartfony z serii Oppo Reno12 5G.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56513 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 7 0 18.06.2024Ponad połowa inwestycji reklamowych w pierwszym kwartale 2024 r. ulokowana w wideo – raport Publicis GroupeSzacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w pierwszym kwartale 2024 r. przeszło 2,8 mld zł. W porównaniu do roku poprzedniego była wyższa o 11,5 proc. Tak wynika z „Raportu o rynku reklamy w Polsce”, tworzonego przez Publicis Groupe.
0 1 0 18.06.2024O 19% rdr wzrósł wolumen wyświetleń stron tworzonych pod reklamy (MFA) – napędza go AIPonad połowa reklamodawców na całym świecie twierdzi, że generatywna sztuczna inteligencja (GenAI) szkodzi jakości i efektywności mediów. Content MFA osiąga bowiem wyniki poniżej przeciętnej w obszarze attention. Tak wynika z raportu DoubleVerify.
0 1 0 18.06.2024Sklepy Komfort z platformą komunikacyjną „Satysfakcja”Wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Satysfakcja”.
2 1 0 18.06.2024Ironman Poland z kampanią o bezpieczeństwie rowerzystów na drogachRusza kampania „Rok partnerstwa na drogach”, przygotowana przez organizatorów masowych imprez sportowych Ironman Poland. Celem jest zwrócenie uwagi na kwestię bezpieczeństwa na drogach, a w szczególności bezpiecznego wyprzedzania rowerzystów przez kierowców samochodów. Twarzą kampanii został aktor telewizyjny i teatralny, Piotr Zelt.