Marcin Dorociński w spocie loterii Santander Banku „Moc Wygrywania”
  • 1
  • 1
4.10.2022

Marcin Dorociński w spocie loterii Santander Banku „Moc Wygrywania”

Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki, Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to 1,5 mln zł.

Nowa reklama pokazuje, że pieniądze nie spadają z nieba, ale klienci banku mogą je wygrywać. Bohaterowie spotu tańczą, ciesząc się z wygranej, do piosenki Pharrella Williamsa „Happy”.

W loterii klienci banku mogą wygrać 100 zł, 1000 zł, a nawet 100 000 zł. Szanse na wygraną można uzyskać m.in. za codzienne korzystanie z usług takich jak płacenie kartą, blikiem, przelewy, wypłaty z bankomatów, wymianę walut czy otwarcie konta. Loteria wystartowała 3 października i potrwa 6 tygodni.

 

Reklama będzie emitowana w telewizji i w internecie (YouTube, VOD, social media, e-commerce i content marketing). Obejmie też akcje promocyjne w oddziałach banku. Za koncepcję kampanii oraz nadzór nad realizacją spotu odpowiada agencja Red8 Advertising. Spot zrealizował dom produkcyjny Propeller. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy DentsuX.

Formularz rejestracji, regulamin loterii oraz szczegółowy harmonogram losowań są dostępne na santander.pl/loteria.

  • 1
Marcin Dorociński w spocie loterii Santander Banku „Moc Wygrywania”

Marcin Dorociński w spocie loterii Santander Banku „Moc Wygrywania”

4 października 2022

3 października 2022