- 1
- 7
Marcin Dorociński w kampanii marki Bytom
Kolekcję marki odzieżowej Bytom na sezon wiosna-lato 2025 promuje aktor Marcin Dorociński, ambasador marki.
Na sezon wiosna-lato 2025 marka Bytom przygotowała kolekcję promowaną hasłem przewodnim „Celebrujemy ważne dla Was chwile wspólnie”. Motto nawiązuje do kluczowych dla marki wartości:
- męskości,
- braterstwa,
- wspólnotowości,
- siły dobrego stylu przekazywanego z pokolenia na pokolenie.
Do kampanii zaproszono ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. W spocie aktor przekonuje, że życie nauczyło go pokory, spokoju oraz tego, że warto czekać na to, co najcenniejsze w życiu.

Marcin Dorociński w kampanii marki Bytom
Dorociński jako narrator i przewodnik zabiera widzów w emocjonalną podróż: na ślub młodych ludzi. To historia o istocie celebracji, podejściu do prywatności i rodziny. W sercu tej historii, podobnie jak w kolekcji, znajduje się elegancki garnitur, mający być atrybutem męskości.
W tym roku marka Bytom obchodzi jubileusz 80 lat istnienia.
– Dziedzictwo marki Bytom i tegoroczny jubileusz 80 lat szczególnie nam towarzyszyły, determinując kierunek kreatywny podczas prac nad kolekcją wiosna-lato 2025. W bieżącym sezonie marka powraca do korzeni: tradycji i wielkiego krawiectwa, z którego jest znana. Kolekcja koncentruje się na modzie formalnej, a głównym elementem oferty jest garnitur jako ponadczasowy atrybut elegancji każdego mężczyzny – opowiada Marcin Żukowski, dyrektor kreatywny marki Bytom.
- 6