Marcin Dorociński w kampanii marki Bytom - Marketing przy Kawie
Marcin Dorociński w kampanii marki Bytom
  • 1
  • 7
6.03.2025

Marcin Dorociński w kampanii marki Bytom

Kolekcję marki odzieżowej Bytom na sezon wiosna-lato 2025 promuje aktor Marcin Dorociński, ambasador marki.

Na sezon wiosna-lato 2025 marka Bytom przygotowała kolekcję promowaną hasłem przewodnim „Celebrujemy ważne dla Was chwile wspólnie”. Motto nawiązuje do kluczowych dla marki wartości:

  • męskości,
  • braterstwa,
  • wspólnotowości,
  • siły dobrego stylu przekazywanego z pokolenia na pokolenie.

Do kampanii zaproszono ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. W spocie aktor przekonuje, że życie nauczyło go pokory, spokoju oraz tego, że warto czekać na to, co najcenniejsze w życiu.

Marcin Dorociński Bytom

Marcin Dorociński w kampanii marki Bytom

Dorociński jako narrator i przewodnik zabiera widzów w emocjonalną podróż: na ślub młodych ludzi. To historia o istocie celebracji, podejściu do prywatności i rodziny. W sercu tej historii, podobnie jak w kolekcji, znajduje się elegancki garnitur, mający być atrybutem męskości.

W tym roku marka Bytom obchodzi jubileusz 80 lat istnienia.

– Dziedzictwo marki Bytom i tegoroczny jubileusz 80 lat szczególnie nam towarzyszyły, determinując kierunek kreatywny podczas prac nad kolekcją wiosna-lato 2025. W bieżącym sezonie marka powraca do korzeni: tradycji i wielkiego krawiectwa, z którego jest znana. Kolekcja koncentruje się na modzie formalnej, a głównym elementem oferty jest garnitur jako ponadczasowy atrybut elegancji każdego mężczyzny – opowiada Marcin Żukowski, dyrektor kreatywny marki Bytom.

  • 6
Marcin Dorociński w kampanii marki Bytom
Marcin Dorociński w kampanii marki Bytom
Marcin Dorociński w kampanii marki Bytom
Marcin Dorociński w kampanii marki Bytom
Marcin Dorociński w kampanii marki Bytom
Marcin Dorociński w kampanii marki Bytom

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 marca 2025

5 marca 2025