Mamy większy wpływ na społeczeństwo jako konsumenci niż jako wyborcy. To pogląd blisko połowy Polaków
  • 0
  • 1
24.10.2018

Mamy większy wpływ na społeczeństwo jako konsumenci niż jako wyborcy. To pogląd blisko połowy Polaków

W badaniu „The Meaningful Shift” zrealizowanym przez Havas przebadano wewnętrzny konflikt współczesnych kupujących: zamiłowanie do zakupów i posiadania kontra chęć działania na rzecz środowiska i przyszłości ludzi. Raport pokazuje, że konsumenci starają się znaleźć równowagę między poczuciem winy a przyjemnością oraz chcą kupować w sposób bardziej odpowiedzialny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 października 2018

23 października 2018