Mały Głód zaczepia graczy w „Fortnite”
  • 0
  • 2
24.02.2021

Mały Głód zaczepia graczy w „Fortnite”

Mały Głód, brand hero marki Danio, wkracza do świata gier. W rozpoczętej kampanii w podstępny i charakterystyczny dla siebie sposób próbuje wywołać ssanie w brzuchach graczy „Fortnite”, którzy relacjonują swoje potyczki za pośrednictwem platformy Twitch.tv.

Globalny lockdown przyczynił się do lawinowego wzrostu zainteresowania grami, ponieważ wiele osób poszukiwało nowych form rozrywki i komunikacji z innymi. Z jednej strony pojawiło się mnóstwo nowych pasjonatów gier, z drugiej – znaczna część byłych graczy postanowiła wrócić do tej formy spędzania wolnego czasu.

W czasie pandemii liczba osób grających, oglądających materiały gamingowe i prowadzących transmisje z gier wzrosła do niespotykanych dotychczas rozmiarów. Dziś większość polskich graczy regularnie śledzi rozgrywki e-sportowe oraz inne livestreamy związane z grami. Na platformie Twitch najchętniej oglądane są zmagania pojedynczych streamerów w „Fortnite”.

Nowa kampania wizerunkowa serka Danio przenosi więc psotnego bohatera w zupełnie nowe środowisko. Dzięki stworzonej przez VMLY&R technologii bazującej na sztucznej inteligencji Mały Głód wie dokładnie, co dzieje się w trakcie rozgrywki prowadzonej przez streamera. Jego cięta riposta jest gotowa na wiele scenariuszy. Atakuje dokładnie w momencie, kiedy postaci w „Fortnite” spada poziom energii.

Zastosowany algorytm bazujący na AI umożliwia start-upowi InStreamly właśnie w takich momentach podczas streamu na platformie Twitch wyświetlać komunikat Małego Głoda.

Do walki z uczuciem ssania w żołądku atakującym między posiłkami dołączyli polscy streamerzy „Fortnite” na Twitchu: Taiovsky Crew, czyli Patryk „Taiovsky” Winny i Paweł „LiLqki” Knicz, a także Jakub „Hycel” Krawczyk i Dominik „Beznickos” Przygoda. Codziennie od 19 do 26 lutego prowadzą transmisje, by na froncie zmierzyć się z Małym Głodem.

  • 2
Mały Głód zaczepia grających w „Fortnite”

Mały Głód zaczepia grających w „Fortnite”

Mały Głód zaczepia grających w „Fortnite”

24 lutego 2021

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2021

„LGBT+ja”, czyli rówieśniczy sojusz przeciwko homofobicznej przemocy w kampanii Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Siedmioro na dziesięcioro nastolatków LGBT+ w Polsce doświadcza homofobicznej i transfobicznej przemocy. W efekcie połowa nastoletnich osób LGBT+ mierzy się z objawami depresji, 70% ma myśli samobójcze. Ich dramatyczną sytuację potwierdzają codzienne zgłoszenia do telefonu zaufania 116 111. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę rozpoczyna kampanię „LGBT+ja”, zachęcającą nastolatków do okazywania sojusznictwa i wsparcia swoim nieheteronormatywnym i transpłciowym rówieśnikom.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2021

Topnieje zainteresowanie polskich konsumentów znanymi markami – pokazuje badanie Deloitte

Pandemia nadal budzi niepokój polskich konsumentów, ale nastroje zdają się uspokajać z każdym miesiącem. Znajduje to też odzwierciedlenie w zwyczajach zakupowych Polaków. Nadal jesteśmy w europejskiej czołówce, jeśli chodzi o gromadzenie zapasów. Mimo to konsumentów deklarujących takie zachowanie ubyło w ciągu miesiąca o 5 p.p. Natomiast prawie połowa z nas, a więc najwięcej w Europie, poluje na okazje. Z badania „Global State of the Consumer Tracker” przeprowadzonego w Polsce po raz 12. przez firmę doradczą Deloitte wynika też, że zauważalnie zmniejsza się zainteresowanie dużymi markami na korzyść tzw. marek sklepowych.