Mały Głód protestuje pod siedzibą Danone (audio)
  • 1
  • 1
4.07.2013

Mały Głód protestuje pod siedzibą Danone (audio)

Rozpoczęły się teaserowe działania marki Danone. Pod siedzibą firmy swoje niezadowolenie manifestuje Mały Głód. Żąda wstrzymania produkcji serka Danio.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Jacek

9 lat temu

Chybiony skutek

Zwrócenie uwagi, ale jednocześnie "negatywizacja" produktu. Nie jest grupą docelową garstaka osób związnych z marketingiem/reklamą, a klient końcowy, który generalnie nie jest związany emocjonalnie z kampanią, więc bedzie postrzegał tylko element dominujący - slogan, który odbierze pejoratywnie (podświadomie z niezdrowymi produktami), ale skoro Danon płaci za taką "twórczą" kampanię, to albo istnieje zależność personalna, albo zbyt naiwna wiara w profesjonalizm apriori. Szczególnie nie został uwzględniony punkt widzenia, warto byłoby przeanalizować, kto, z jakiego miejca i przez ile czasu będzie się angażował w odbiór przekazu. "kreatywność" nie jest najważniejsza :)

Rozwiń komentarze

4 lipca 2013