- 7
- 1
Małgorzata Socha twarzą elektromobilności w kampanii MB Motors Mercedes-Benz
Małgorzata Socha staje się twarzą elektromobilności w najnowszej kampanii MB Motors, autoryzowanego dealera marki Mercedes-Benz. W serii krótkich filmów aktorka opowiada o technologicznych rozwiązaniach, które wspierają kierowców.
Jako ambasadorka marki Małgorzata Socha wprowadza kierowców w świat elektromobilności i nowoczesnych rozwiązań technologicznych. W krótkich filmach wciela się w rolę doradcy MB Motors. Odpowiada na najczęstsze pytania klientów związane z samochodami elektrycznymi i hybrydowymi.
W serii ośmiu krótkich filmów Socha opowiada o:
- szybkości ładowania samochodów elektrycznych,
- tym, dlaczego elektryki lepiej sprawdzają się na krótszych dystansach,
- technologii użytej w pojazdach hybrydowych, wspierającej bezpieczne pokonywanie tras.
Aktorka, która na co dzień jeździ elektrycznym Mercedesem, w kampanii dzieli się wiedzą na temat elektromobilności. Podkreśla, jak technologia wpływa na komfort i bezpieczeństwo codziennej jazdy.
– Od trzech lat jeżdżę elektrycznym Mercedesem, więc naturalnie stałam się ambasadorką elektromobilności. Ta zmiana wymagała ode mnie nowego podejścia – od ładowania auta w domu po wykorzystanie systemu rekuperacji. Także planowanie tras z uwzględnieniem postojów na ładowanie. Z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że to przyszłość, którą warto poznać – mówi Małgorzata Socha.
Kampania wyróżnia się tym, że o motoryzacji i technologii opowiada kobieta. Ma to przełamywać stereotypy, pokazując, że te tematy są dostępne dla każdego – niezależnie od płci, wieku czy poziomu znajomości nowoczesnych rozwiązań.
Osiem krótkich filmów instruktażowych będzie dostępnych na stronach internetowych i na profilach MB Motors w mediach społecznościowych. Pomysł kreatywny kampanii został opracowany przez samą firmę, a za realizację nagrań odpowiada agencja Novomo.
- 1