„Różowy Patrol” Fundacji Onkocafe i marki Gliss - Marketing przy Kawie
Małgorzata Rozenek-Majdan w kampanii „Różowy Patrol powered by Gliss”
  • 1
  • 1
4.09.2024

Małgorzata Rozenek-Majdan w kampanii „Różowy Patrol powered by Gliss”

Kampania „Różowy Patrol” Fundacji Onkocafe – Razem Lepiej prowadzona jest we współpracy z marką kosmetyków do pielęgnacji włosów Gliss (Henkel). Twarzą kampanii jest Małgorzata Rozenek-Majdan. Celem jest dotarcie do Polek z informacją o konieczności regularnego samobadania i korzystania z takich badań profilaktycznych jak USG i mammografia.

Rak piersi to najczęściej występujący u kobiet nowotwór, niestety w większości przypadków wykrywany zbyt późno. Według ekspertów rokowania byłyby dla pacjentek korzystniejsze, gdyby regularnie poddawały się samobadaniu i korzystały z mammografii czy USG piersi. Wczesne wykrywanie zmian nowotworowych jest niezwykle istotne. Gwarantuje wyleczalność nawet w 95% przypadków. W odpowiedzi na te wyzwania rozpoczęto kolejną edycję kampanii „Różowy Patrol powered by Gliss”.

Udział w niej biorą certyfikowane ambasadorki. Oprócz Małgorzaty Rozenek-Majdan to m.in.:

  • Agata Bińkowska,
  • Anna Krok,
  • Wiesława Rybicka,
  • Katarzyna Tyrajska,
  • Małgorzata Witkowska.

Ambasadorki na co dzień spotykają się z setkami kobiet i edukują na fantomach, jak powinno wyglądać samobadanie piersi

Zachęcają do korzystania z badań profilaktycznych i wspierają kobiety w dotarciu do odpowiednich placówek medycznych.

Kampania wykorzystuje zarówno formaty wideo, jak i statyczne. Planowane działania obejmują pre-rolle na YouTube, kampanię w Meta oraz na stronach portali wydawnictw Agora i Burda Media Polska, kierujących do odświeżonej strony projektu. Znajdują się tam:

  • baza wiedzy na temat profilaktyki raka piersi,
  • szczegółowa instrukcja samobadania,
  • mapa miejsc, w których działają Różowe Patrole,
  • terminy bieżących spotkań,
  • informacje, gdzie zgłaszać się w razie wykrycia zmian.

Za strategię, kreację i wdrożenie projektu odpowiada agencja Advalue. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Spark Foundry. Nad komunikacją w mediach czuwa Solski Communications.

Od kilku miesięcy w Polsce pojawia się coraz więcej Różowych Patroli. Obecnie jest ich ponad 60. Z tego tylko w okresie od października 2023 do czerwca 2024 r. uruchomiono 26 klubów „Różowego Patrolu powered by Gliss”.

  • 1
Różowy Patrol powered by Gliss

Małgorzata Rozenek-Majdan w kampanii „Różowy Patrol powered by Gliss”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 września 2024

3 września 2024