Małe centra tracą klientów. Podsumowanie wyników centrów i sieci handlowych w II kw. 2019 r. Analiza Retail Institute - Marketing przy Kawie
Małe centra tracą klientów. Podsumowanie wyników centrów i sieci handlowych w II kw. 2019 r. Analiza Retail Institute
  • 0
  • 0
23.09.2019

Małe centra tracą klientów. Podsumowanie wyników centrów i sieci handlowych w II kw. 2019 r. Analiza Retail Institute

Nie ustają pytania o wpływ aktualnej sytuacji społecznej, politycznej i gospodarczej na wyniki centrów i sieci handlowych w Polsce. Bezrobocie spada, płace rosną, PKB rośnie i nadal prezentuje się nadzwyczaj dobrze na tle europejskich państw. Eksperci Retail Institute podsumowali wyniki centrów i sieci handlowych w II kw. 2019.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55925 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 września 2019