Malarstwo ożywione przez AI w kampanii kawy z Aldi - Marketing przy Kawie
Malarstwo ożywione przez AI w kampanii kawy z Aldi: „Barissimo – ożywi Twój dzień”
  • 0
  • 3
3.02.2025

Malarstwo ożywione przez AI w kampanii kawy z Aldi: „Barissimo – ożywi Twój dzień”

Kampania kawy marki własnej sieci Aldi „Barissimo – ożywi Twój dzień” prezentuje malarstwo ożywione przez AI. W tym obrazy takie jak „Mona Lisa” i „Portret Ginevry Benci” Leonarda da Vinci, „Dziewczyna z perłą” autorstwa Johannesa Vermeera, „Portret Adama Mickiewicza na Judahu skale” Walentego Wańkowicza oraz „Stańczyk” Jana Matejki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56924 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 lutego 2025

31 stycznia 2025