„Mała szczypta, wielki efekt” – kampania Kulinarnych Inspiracji Kamis (wideo)
  • 1
  • 1
12.11.2012

„Mała szczypta, wielki efekt” – kampania Kulinarnych Inspiracji Kamis (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowego produktu marki Kamis. Kulinarne Inspiracje to pierwszy produkt z portfolio koncernu McCormick wprowadzany w Polsce. Akcja obejmuje telewizję, prasę, Internet i social media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 listopada 2012

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
12.11.2012

Wyniki finansowe Grupy Agora za III kwartał

Grupa Agora przedstawiła swoje wyniki finansowe za III kwartał 2012 r. Według szacunków Grupy wydatki na całym rynku reklamy wyniosły około 5,3 mld zł (spadek o ponad 4,5%). Przychody Grupy wyniosły 829 mln zł (spadek o 7,8%), w tym sprzedaż reklam wyniosła 467,1 mln zł (spadek o 9,2%), sprzedaż wydawnictw wyniosła 115,7 mln zł (spadek o 18,9%), sprzedaż biletów do kin wyniosła 95,7 mln zł (spadek o 8,2%), a pozostała sprzedaż wzrosła o 9,7% do 150,5 mln zł.