Maksimum smaku, minimum kalorii - Marketing przy Kawie
Maksimum smaku, minimum kalorii
  • 0
  • 1
15.12.2004

Maksimum smaku, minimum kalorii

Kobiety kochają pysznie wyglądać, ale lubią też pyszne przyjemności. Często starają się oprzeć pokusom, ale nie lubią bez końca wszystkiego sobie odmawiać. Dlatego też produkty light przebojem wdarły się na nasz rynek. Nowoczesne, dbające o linię kobiety znają już niskokaloryczne napoje czy jogurty w wersji light. Od niedawna sięgają również po niskokaloryczne słodycze – czekolady, batoniki, wafelki. Teraz pojawił się
pierwszy na rynku, wyjątkowy cukierek – Alpenliebe Bez Cukru.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 grudnia 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2004

Rośnie liczba ogłaszanych przetargów

Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. opracowała raport, w którym przeanalizowane zostały przetargi ogłoszone w Polsce, w listopadzie b.r. W stosunku do poprzedniego miesiąca, liczba przetargów wzrosła o 13%, najwięcej ogłoszeń pochodziło z województwa Śląskiego i Mazowieckiego, najpopularniejszym miejscem zamieszczania informacji przetargowych był Internet, a wśród gazet pierwsze miejsce zajęła Trybuna Śląska.