Majonez Kielecki zaczyna kampanię przed Wielkanocą 2025- Marketing przy Kawie
Majonez Kielecki rozpoczyna kampanię przed Wielkanocą 2025
  • 0
  • 1
12.03.2025

Majonez Kielecki rozpoczyna kampanię przed Wielkanocą 2025

Okres poprzedzający święta wielkanocne to dla kategorii majonezów jeden z ważniejszych momentów w roku. Dlatego w marcu i kwietniu WSP „Społem” intensyfikuje działania promocyjne marki Majonez Kielecki.

Kampania obejmie billboardy sponsorskie w stacjach grup TVN, Polsat i TVP. Równolegle w serwisach YouTube i VOD pojawią się spoty, które zwiększą widoczność marki wśród użytkowników internetu. Filmy dostosowano do specyfiki poszczególnych platform.

Dodatkowym wsparciem akcji będzie współpraca z influencerami

Obejmie lokowanie produktu na profilach m.in.:

  • Oddaj fartucha,
  • Smaki u Agaty,
  • Amadeusz Braksator.

Pojawią się tam posty i materiały wideo. Zaplanowano także aktywności w kanałach social media marki.

Kampania obejmie również emisję dżingli sponsorskich w audycjach grupy RMF FM, m.in.: „Poplista” oraz „Byle do piątku”. Dodatkowe wsparcie zapewnią publikacje w prasie drukowanej, m.in. w tytułach takich jak „Twój Styl”, „Chwila dla Ciebie” czy „Viva”, a także w prasie branżowej skierowanej do sektora handlowego.

Działania reklamowe zostaną wzmocnione poprzez ekspozycje w punktach sprzedaży, gdzie specjalne standy i ekspozytory zwiększą widoczność Kieleckiego na sklepowych półkach. Zintegrowane działania w mediach oraz w sklepach mają na celu zwiększenie sprzedaży i umocnienie pozycji marki jako nieodłącznego elementu wielkanocnych przygotowań.

 

  • 1
Majonez Kielecki zaczyna kampanię przed Wielkanocą 2025

Majonez Kielecki zaczyna kampanię przed Wielkanocą 2025

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 marca 2025

11 marca 2025