- 0
- 1
Majonez Kielecki rozpoczyna kampanię przed Wielkanocą 2025
Okres poprzedzający święta wielkanocne to dla kategorii majonezów jeden z ważniejszych momentów w roku. Dlatego w marcu i kwietniu WSP „Społem” intensyfikuje działania promocyjne marki Majonez Kielecki.
Kampania obejmie billboardy sponsorskie w stacjach grup TVN, Polsat i TVP. Równolegle w serwisach YouTube i VOD pojawią się spoty, które zwiększą widoczność marki wśród użytkowników internetu. Filmy dostosowano do specyfiki poszczególnych platform.
Dodatkowym wsparciem akcji będzie współpraca z influencerami
Obejmie lokowanie produktu na profilach m.in.:
- Oddaj fartucha,
- Smaki u Agaty,
- Amadeusz Braksator.
Pojawią się tam posty i materiały wideo. Zaplanowano także aktywności w kanałach social media marki.
Kampania obejmie również emisję dżingli sponsorskich w audycjach grupy RMF FM, m.in.: „Poplista” oraz „Byle do piątku”. Dodatkowe wsparcie zapewnią publikacje w prasie drukowanej, m.in. w tytułach takich jak „Twój Styl”, „Chwila dla Ciebie” czy „Viva”, a także w prasie branżowej skierowanej do sektora handlowego.
Działania reklamowe zostaną wzmocnione poprzez ekspozycje w punktach sprzedaży, gdzie specjalne standy i ekspozytory zwiększą widoczność Kieleckiego na sklepowych półkach. Zintegrowane działania w mediach oraz w sklepach mają na celu zwiększenie sprzedaży i umocnienie pozycji marki jako nieodłącznego elementu wielkanocnych przygotowań.
- 1