Maj miesiącem spadków w e-commerce – badanie „E-commerce track”
  • 0
  • 2
27.06.2014

Maj miesiącem spadków w e-commerce – badanie „E-commerce track”

Maj nie był najlepszym okresem dla polskiego e-commerce – wynika z badania „E-commerce track” IRCenter i SW Research. W analizowanym miesiącu internauci znów chętniej deklarowali korzystanie z serwisu Allegro, podczas gdy popularność OLX ustabilizowała się.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 czerwca 2014

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
27.06.2014

Suarez pogryzł Chielliniego. Jak wykorzystały to marki w social media? – analizy Sotrendera i Outboxa

W 79. minucie meczu fazy grupowej mistrzostw świata w piłce nożnej Urugwajczyk Luis Suarez ugryzł w ramię włoskiego rywala. Internet zalała fala komentarzy i memów odnoszących się do zachowania piłkarza, m.in. porównania do Hannibala Lectera bądź rekina ze „Szczęk” Spielberga. Szansę na reklamę dostrzegły też marki, wśród nich Snickers i McDonald’s.