Magenta Dom – startuje kampania T-Mobile
  • 1
  • 1
20.08.2022

Magenta Dom – startuje kampania T-Mobile

Wolny czas w domu to temat kampanii Magenta Dom T-Mobile, która wystartowała 18 sierpnia. W spotach można zobaczyć, jakie emocje towarzyszą rodzinom podczas domowych aktywności, takich jak np. wspólne kibicowanie.

T-Mobile przekonuje, że w domu można cieszyć się wolnym czasem. W spocie widzimy Sonię Bohosiewicz, która przechadza się po ulicach. Zastanawia się, skąd bierze się radość, którą zewsząd słyszy. Wtedy widzimy kilka rodzin, które spędzają wspólnie czas w mieszkaniach. Oglądają telewizję, kibicują ulubionym drużynom, wcielają się w kierowców Formuły 1 i dzielą się tymi wrażeniami z bliskimi.

W ramach nowej kampanii będzie można obejrzeć trzy wersje spotu – 45- i 30-sekundowe w telewizji oraz 15-sekundowy w kanałach online. Pojawią się w nich ujęcia z meczu w Eleven Sports z LaLiga Santander.

Spotowi telewizyjnemu towarzyszy kampania w social mediach, punktach sprzedaży i OOH. Koncepcję kampanii opracował departament zarządzania marką i customer experience wraz z agencją DDB Warszawa. Działania w internecie prowadzi VMLY&R. Materiały BTL opracowało ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się Mindshare.

  • 1
Magenta Dom – nowa oferta T-Mobile

Magenta Dom – nowa oferta T-Mobile

 

20 sierpnia 2022

19 sierpnia 2022

18 sierpnia 2022