- 1
- 2
Magdalena Różczka w kampanii reklamowej programu Orbit „Dziel się uśmiechem”
5 marca wystartowała kampania reklamowa wspierająca program Orbit „Dziel się uśmiechem”. Dziesiąta edycja tej inicjatywy edukacyjnej trwa w szkołach od września ub.r. Organizatorzy – Mars Polska oraz Polski Czerwony Krzyż wraz z ambasadorką programu – Magdaleną Różczką dziękują za wsparcie jubileuszowej edycji.
– Problem próchnicy wśród najmłodszych niestety wciąż pozostaje aktualny. Realizowany w szkołach program poprzez zabawę uczy, jak dbać o zęby. Pamiętajmy natomiast, że to my – rodzice, opiekunowie – jesteśmy wzorem dla naszych dzieci. Warto więc, żeby w parze z pełnym miłości uśmiechem utrwalać w domu te dobre nawyki: 4 proste kroki – podkreśla ambasadorka programu, Magdalena Różczka.
Program „Dziel się uśmiechem” realizowany jest przez Mars Polska i Polski Czerwony Krzyż przy wsparciu Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Stomatologii Dziecięcej od 2013 r. Jego celem jest edukacja dzieci w wieku szkolnym. Uczy, jak dbać o zdrowie zębów i zapobiegać próchnicy. Inicjatywa jest w całości finansowana przez Mars Polska. Przekazuje on na jego realizację 1% ze sprzedaży stacjonarnej bezcukrowych gum Orbit we wrześniu i październiku. Firma dotychczas przeznaczyła na ten cel ponad 7,6 mln zł.
– Poprzez kampanię reklamową symbolicznie dziękujemy wszystkim, którzy wspierają realizację programu „Dziel się uśmiechem”. Nauczycielom i koordynatorom programu, uczniom i rodzicom. Każdemu, kto sprawia, że możemy wspólnie realizować tę ważną inicjatywę edukacyjną. Chcemy też zwracać uwagę, że próchnica nadal stanowi poważny problem społeczny. Chorobie tej można skutecznie zapobiegać, stosując 4 kroki dla zdrowych i czystych zębów – mówi Małgorzata Szukała, kierownik działu promocji i pozyskiwania dochodów w Polskim Czerwonym Krzyżu.
Kampania reklamowa w telewizji, kanałach VOD, ogólnopolskich stacjach radiowych, na platformie YouTube oraz w social mediach potrwa do końca kwietnia.
Kreację i materiały przygotowała agencja Brandcomm. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MediacomEssenc. Działaniami PR wspierającymi program marki Orbit zajmuje się grupa Garden of Words.
- 2