- 1
- 1
Magdalena Różczka jako Mona Lisa w kampanii VeloBanku
Spot VeloBanku pod hasłem „Sztuka wygody doceniona przez klientów” zwraca uwagę na bezpieczeństwo i codzienną wygodę bankowania. Twarzą kampanii ponownie jest Magdalena Różczka, która tym razem zabiera odbiorców do świata sztuki w galerii przyszłości.
Kampania VeloBanku rozpoczęła się 24 października. Jest to kontynuacja serii spotów, które tym razem przenoszą widza do galerii przyszłości. Świata, w którym sztuka spotyka się z nowoczesną bankowością. Tworzą one spójną historię o wygodzie realizacji codziennych potrzeb finansowych właśnie dzięki VeloBankowi.
Bank podkreśla, że dzięki intuicyjnej aplikacji mobilnej klienci banku mogą sprawnie realizować wiele codziennych spraw. To narzędzie, które ma wspierać ich w zarządzaniu finansami w sposób prosty i wygodny.
– Nasza nowa kampania pokazuje, że z poziomu jednej aplikacji klienci mają dostęp do szerokiej gamy produktów. Od VeloKonta, przez kredyty gotówkowe, po VeloKantor i wiele innych usług. Wszystko jest intuicyjne i zawsze pod ręką. Magdalena Różczka, wcielając się w postać z dzieła sztuki, zasiada na zielonej kanapie VeloBanku. Oddaje to ideę kampanii – symbolizuje sztukę wygody. W naszym banku dostępność usług 24/7 to wartość, którą świadomie oferujemy klientom, bo wiemy, jak cenna jest prawdziwa wygoda – mówi Agnieszka Rzepkowska, dyrektor departamentu marketingu w VeloBanku.
Akcja reklamy rozgrywa się w wykreowanej z pomocą AI galerii sztuki
Główną rolę ponownie odgrywa ambasadorka marki, Magdalena Różczka. W spocie prezentowane są atuty aplikacji mobilnej banku, które „muza” przedstawia dosiadającej się do niej turystce. W finale Mona Lisa z obrazu ożywa i przenosi widza na charakterystyczną zieloną kanapę – symbol marki i stały element kampanii VeloBanku. Zrelaksowana bohaterka podkreśla, że gdy ona odpoczywa, jej pieniądze pracują – na koncie oszczędnościowym i lokacie.
Spot jest pierwszym projektem marki, w którym na tak dużą skalę wykorzystano technologię AI do generowania obrazów. Łączy żywe postacie z materiałem wygenerowanym przez sztuczną inteligencję.
Kampania obejmie przede wszystkim kino, telewizję, DOOH, internet i media społecznościowe. W jej ramach wyprodukowano spoty 45-, 30- i 15-sekundowe. Za kreację odpowiadała VerdeAgency. Spot reklamowy opracowała Papaya Films. Za zakup mediów odpowiadał Initiative Media, a agencja Zoom Bsc prowadziła PR.
W poprzedniej kampanii banku Magdalena Różczka wcieliła się w postać Audrey Hepburn.

