Audrey Hepburn grana przez Różczkę w spocie VeloBanku - Marketing przy Kawie
Magdalena Różczka jako Audrey Hepburn w kampanii VeloBanku
  • 1
  • 1
21.10.2025

Magdalena Różczka jako Audrey Hepburn w kampanii VeloBanku

Ambasadorka VeloBanku Magdalena Różczka w stylizacji inspirowanej na Audrey Hepburn zachęca do wzięcia pożyczki gotówkowej na dowolny cel.

Rusza najnowsza kampania produktowa VeloBanku. Hasło kampanii „Marzenia same się nie spełnią” to wskazówka, że czasami potrzebne jest wsparcie finansowe, by móc zamienić plany w rzeczywistość. Pomóc w tym ma pożyczka gotówkowa na dowolny cel w VeloBanku. Magdalena Różczka, która od kilku lat jest związana z bankiem jako jego ambasadorka, tym razem wciela się w postać Audrey Hepburn.

Aktorka siedzi na stylowej kanapie, wizualnie nawiązującej do tylnego siedzenia samochodu. W tle widać salon samochodowy i parę spodziewającą się dziecka, która ogląda auto na sprzedaż. Reklama zachęca do kupna na kredyt nowego samochodu.

– Chcemy, by nasze kampanie tworzyły spójną opowieść. Dlatego konsekwentnie budujemy nasz własny styl komunikacji, który widzowie rozpoznają już po pierwszych sekundach.

  • Estetyka Wesa Andersona, z pastelowymi kolorami i symetrycznymi kadrami,
  • Magda Różczka wcielająca się w znane postaci-ikony,
  • silna ekspozycja marki VeloBanku,
  • nasz charakterystyczny i rozpoznawalny element komunikacji, czyli zielona kanapa jako symbol wygody

– ciągłość estetyczna, a nie przypadek. W naszej nowej kampanii zabieramy widzów w filmową podróż do świata marzeń i realizacji planów. Kierujemy do klientów prosty przekaz. Brzmi on: nie odkładaj marzeń na później, kiedy możesz zrealizować je tu i teraz, mając przy boku zaufanego partnera, jakim jest VeloBank – mówi Agnieszka Rzepkowska, dyrektor departamentu marketingu w VeloBanku.

Kampania startuje w szczególnym momencie. Producenci samochodów rozpoczęli wyprzedaże bieżącego rocznika

W ramach promowanej w kampanii pożyczki gotówkowej konsumenci mogą wnioskować o kwotę do 200 tys. zł. Gdy wnioskują dwaj pożyczkobiorcy – do 300 tys. zł. W spocie podkreślono atuty pożyczki. Są nimi: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosząca 9,2% i możliwość odroczenia spłaty pierwszej raty nawet o trzy miesiące.

Start kampanii pożyczkowej zbiegł się z rozpoczęciem nowej promocji VeloPolecenie. Klient, który w okresie trwania promocji:

  • weźmie kredyt lub pożyczkę gotówkową,
  • spełni pozostałe warunki promocji,
  • poleci skorzystanie z nich innym osobom

może otrzymać nawet 2500 zł nagrody. Osoba, która skorzysta z polecenia i spełni warunki promocji, otrzyma nagrodę w wysokości 500 zł.

Nowa odsłona kampanii wystartowała 17 października i będzie prowadzona w wielu kanałach komunikacji

W jej ramach przewidziano emisję 15-sekundowych spotów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kreacje pojawią się w internecie i mediach społecznościowych. Działania obejmą także banery, pushe i komunikaty w bankowości elektronicznej. Kampania będzie widoczna w oddziałach banku w całej Polsce – na witrynach zewnętrznych, ekranach LCD oraz bankomatach. Za kreację odpowiadała VerdeAgency, spot przygotowało Papaya Films. Za zakup mediów odpowiadał Initiative Media, a agencja Zoom BSC wspierała VeloBank w działaniach PR.

Magdalena Różczka jako Audrey Hepburn w kampanii VeloBanku

Magdalena Różczka jako Audrey Hepburn w kampanii VeloBanku

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 października 2025