"Magda M" najskuteczniejsza w Product Placement
  • 0
  • 1
17.12.2007

„Magda M” najskuteczniejsza w Product Placement

Badania przeprowadzone przez Pentagon Research w dniach 12-19.11.2007 wykazało, że serial "Magda M" był najlepiej rozpoznawanym tytułem pod względem dostrzegalności celowo umieszczanych w nim produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50534 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2007

Google uruchamia wersję beta usługi Book Search w języku polskim

Firma Google udostępniła polską wersję językową usługi Book Search, umożliwiając tym samym użytkownikom z Polski wyszukiwanie i odkrywanie nieznanych im dotąd książek. W przypadku niektórych tytułów możliwe będzie nawet ich „przekartkowanie” przez Internet lub pobranie pełnego tekstu w formacie pdf. Dzisiejsza premiera polskiej wersji oznacza, że usługa Google Book Search jest dostępna już w ponad 120 krajach, a w indeksie znajdują się książki w ponad 100 językach.