„To Maestro?!” – eksperyment McDonald’s
  • 1
  • 1
24.04.2019

„To Maestro?!” – eksperyment McDonald’s

Do oferty McDonald’s wraca linia burgerów premium Maestro. W ramach promocji oferty sieć przygotowała eksperyment, w którym klientom modnej burgerowni zaserwowała tę pozycję z menu.

Oprócz znanych już wariantów Maestro pojawia się też wersja Red Hot Chili. Produkty będą dostępne w ofercie promocyjnej McDonald’s od 3 kwietnia do 21 maja.

W ramach kampanii powstał film dokumentujący eksperyment. Marka zmieniła przestrzeń jednej z warszawskich burgerowni. Przekształciła jej zaplecze w kuchnię McDonald’s, w której burgery serwowali pracownicy lokali spod znaku złotych łuków.

Osoby zaproszone do wzięcia udziału w reklamie, ale niewtajemniczone w szczegóły projektu, otrzymały do degustacji burgery. Dopiero po ich zjedzeniu i wymianie wrażeń dowiedziały się, że były to produkty z linii Maestro.

  • 1

23 kwietnia 2019