Maciej Zakościelny w kampanii Wyborowej
  • 0
  • 2
8.04.2019

Maciej Zakościelny w kampanii Wyborowej

Marka wódki Wyborowa rozpoczęła kampanię, w której zwraca uwagę na powody do spotkań. Jak przekonuje, to na nich warto się skupić, ponieważ mogą być ich tysiące. W odkrywaniu tych uniwersalnych i tych mniej oczywistych pomoże chatbot. Twarzą kampanii „Tysiące powodów do spotkań” został aktor Maciej Zakościelny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

2 miesiące temu

Art 131 1. Zabrania się na obszarze kraju reklamy i promocji napojów alkoholowych, z wyjątkiem piwa.

Przez reklamę napojów alkoholowych należy rozumieć:
(...)
publiczne rozpowszechnianie nazw i symboli graficznych przedsiębiorców produkujących napoje alkoholowe, nieróżniących się od nazw i symboli graficznych napojów alkoholowych, służące popularyzowaniu znaków towarowych napojów alkoholowych.

Piotr S.

2 miesiące temu

Wolałbym, aby "Chwile dzielone ze znajomymi, przyjaciółmi i rodziną" nie kojarzyły mi się z wódką. Nawet jeżeli niektóre z tych chwil zasługują na to, aby je celebrować.

8 kwietnia 2019