Maciej Zakościelny w kampanii Wyborowej
  • 0
  • 2
8.04.2019

Maciej Zakościelny w kampanii Wyborowej

Marka wódki Wyborowa rozpoczęła kampanię, w której zwraca uwagę na powody do spotkań. Jak przekonuje, to na nich warto się skupić, ponieważ mogą być ich tysiące. W odkrywaniu tych uniwersalnych i tych mniej oczywistych pomoże chatbot. Twarzą kampanii „Tysiące powodów do spotkań” został aktor Maciej Zakościelny.

Chwile dzielone ze znajomymi, przyjaciółmi i rodziną to coś, co warto celebrować. To główna myśl leżąca u podstaw marki Wyborowa, która znalazła odzwierciedlenie w kampanii. Osią komunikacji jest zestawienie wymówek przedstawionych w nieco żartobliwym i przerysowanym tonie. Ma to podkreślić, jak bardzo kreatywni bywamy, aby uniknąć spotkań towarzyskich.

W kampanii Maciej Zakościelny prezentuje absurdalne wykręty skonfrontowane z wartościami płynącymi z podtrzymywania relacji z przyjaciółmi. To prawda, że na co dzień mierzymy się z autentycznymi trudnościami – obowiązkami domowymi i wyzwaniami w pracy. Nie zmienia to faktu, że bardzo często rezygnujemy ze spotkań, zasłaniając się pretekstami.

Kampania ma przede wszystkim zainspirować konsumentów do tego, aby mniej lub bardziej skrzętnie przemyślane wybiegi schowali do kieszeni i świadomie przeznaczali czas na radosne dzielenie chwil z bliskimi.

Wyborowa podkreśla, że powodów do spotkań są tysiące – od zrelaksowania się po ciężkim dniu w pracy, przez rozmowy zbliżające nas do siebie, po poszerzanie towarzyskiego kręgu o nowe znajomości. Głównym powodem, który akcentuje marka, jest uniwersalna i prosta prawda o tym, że relacje z ludźmi są najważniejsze.

W ramach kampanii stworzono chatbota. To asystent, który wprowadza użytkowników w świat wartości marki oraz ma uatrakcyjnić każde towarzyskie spotkanie. Ma inspirować, doradzać i wspólnie z użytkownikami odkrywać kolejne powody, dla których warto zadbać o relacje z bliskimi. Jedną z wielu jego funkcji jest wieloosobowa gra „Czysta przyjaźń”.

  • 2

Andersen

2 tygodnie temu

Art 131 1. Zabrania się na obszarze kraju reklamy i promocji napojów alkoholowych, z wyjątkiem piwa.

Przez reklamę napojów alkoholowych należy rozumieć:
(...)
publiczne rozpowszechnianie nazw i symboli graficznych przedsiębiorców produkujących napoje alkoholowe, nieróżniących się od nazw i symboli graficznych napojów alkoholowych, służące popularyzowaniu znaków towarowych napojów alkoholowych.

Piotr S.

2 tygodnie temu

Wolałbym, aby "Chwile dzielone ze znajomymi, przyjaciółmi i rodziną" nie kojarzyły mi się z wódką. Nawet jeżeli niektóre z tych chwil zasługują na to, aby je celebrować.

8 kwietnia 2019