- 1
- 3
Maciej Musiał w kampanii Żywca „Chce się Ż w rozkwicie”
Marka Żywiec wprowadziła na rynek bezalkoholowe piwa w nowych smakach. Promuje je kampania z udziałem aktora Macieja Musiała oraz kwiatowy ambient w Warszawie.
Nawiązujące do spędzania czasu na łonie przyrody kreacje z udziałem aktora można oglądać od 14 kwietnia. Rozszerzeniem kampanii „Chce się Ż w rozkwicie” ma być kwiatowy ambient w przejściu podziemnym przy Metrze Centrum w Warszawie. Maciej Musiał pojawi się także w działaniach realizowanych w sieci sklepów Żabka.
– Kampania „Chce się Ż w rozkwicie” skierowana jest do młodych dorosłych konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po bezalkoholowe warianty piw. To dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy Macieja Musiała – aktora niezwykle popularnego wśród generacji Z i Y. Mamy nadzieję, że kreacje z jego udziałem spotkają się z zainteresowaniem tej grupy – mówi Natalia Szałkowska, senior brand managerka marki Żywiec.
– W kampanii chcieliśmy oddać odczucia towarzyszące nam w kontakcie z naturą, w połowie drogi między realizmem a letnim marzeniem. Inspiracją przy tworzeniu kampanii były dla nas sesje modowe. Dlatego do jej realizacji zaangażowaliśmy twórców pochodzących wprost z tego świata – Jacka Kołodziejskiego i Annę Łośkiewicz. Ich wyczucie modowego języka i wrażliwość artystyczna zaowocowały niezwykle estetycznym i wrażeniowym efektem – dodaje Sławomir Klimkowski, supervising senior creative w 2012 Agency.
Kampania z udziałem Macieja Musiała promuje wprowadzaną na rynek linię „Kwiaty Polskie”, czyli piwa bezalkoholowe o smakach i aromatach lipy, pigwy, jabłka i bzu. Powstały materiały do kanałów social media, a także zdjęcia produktowe i lifestyle’owe wykorzystywane w kampanii digitalowej i outdoorowej.
Za koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii odpowiada Agencja 2012, media społecznościowe w kampanii obsługuje agencja Cukier. Produkcją zajął się dom produkcyjny Dynamo, a planowaniem i zakupem kampanii – Starcom. Działania BTL dla marki Żywiec koordynuje agencja Artegence. Działania PR prowadzi agencja Hope.
- 2