Maciej Musiał prezentuje „Prawa Korala” w kampanii marki lodów (wideo)
  • 2
  • 0
19.04.2017

Maciej Musiał prezentuje „Prawa Korala” w kampanii marki lodów (wideo)

Wystartowała kampania lodów Koral z udziałem Macieja Musiała – młodego aktora znanego m.in. z ról w serialach „Rodzinka.pl” czy „Ojciec Mateusz”. Działania rozpoczyna emisja spotu telewizyjnego oraz loteria konsumencka „Koraliada”.

Koncepcja działań pod hasłem „Prawa Korala” inspirowana jest popularnymi prawami Murphy’ego. Prawa Korala jednak, w przeciwieństwie do oryginału, mówią o tym, że wszystko pójdzie tak dobrze, jak to tylko możliwe. Pod warunkiem oczywiście, że będą temu towarzyszyć lody marki.

Spot z młodym aktorem emitowany jest w stacjach TVP oraz Polsat.

24 kwietnia rozpocznie się loteria „Koraliada”. Przez 9 tygodni co tydzień będzie można wygrać m.in. zestawy do odbioru wirtualnej rzeczywistości Samsung Gear VR, konsole PS4 czy tablety, a w finale samochód Toyota Auris.

Na całoroczną kampanię złożą się również działania w Internecie (w serwisach młodzieżowych Onet.pl, Plejadzie, YouTube, a także w sieci Google), ze szczególnym uwzględnieniem social media. Wsparciem będzie dystrybucja materiałów POS.

Produkcją spotu zajęło się studio Film Grupa. Organizatorem loterii oraz działań w Internecie jest agencja Veneo. Za realizację i działania kreatywne związane z loterią odpowiedzialna jest Natalia Nowak. Nad realizacją całorocznej strategii czuwa Joanna Korczyk-Ulman.

W 2006 r. podobny koncept wykorzystany został w reklamie dezodorantu Axe w Wielkiej Brytanii (tam dezodorant ten występuje pod marką Lynx):


  • 1

Dorota

4 miesiące temu

Słabo

Petroniusz mówił, że od tysiąca nagich kobiet większe wrażenie robi jedna naga kobieta. CBDO

18 kwietnia 2017

Reklama
Reklama