Maciej Musiał w kampanii promuje Bank Millennium- Marketing przy Kawie
Maciej Musiał pokazuje sposób na udany wyjazd za granicę w kampanii Banku Millennium
  • 1
  • 1
3.03.2025

Maciej Musiał pokazuje sposób na udany wyjazd za granicę w kampanii Banku Millennium

Bank Millennium pokazuje, jak w prosty sposób można po korzystnym kursie dokonać wymiany walut. Aktor Maciej Musiał przekonuje konsumentów do korzystania z kantoru wymiany walut w aplikacji mobilnej banku.

W spocie Maciej Musiał planuje podróż do Londynu. Receptą na udany wypad jest znalezienie fajnego miejsca, jednak przyda się również skorzystanie z usług kantoru w nowoczesnej aplikacji bankowej oferowanej przez Bank Millennium.

Następnie aktor wspólnie z przyjaciółmi przemierza ulice brytyjskiej stolicy, gdzie płaci wygodnie w lokalnej walucie swoją kartą do konta za miejscowe atrakcje – przejazd turystycznym autobusem czy zakupy na słynnym Camden Market.

Sposób na udany wyjazd za granicę:

  • Krok pierwszy: wybierz fajne miejsce.
  • Krok drugi: wejdź do apki Millennium i łatwo wymień walutę w kantorze po korzystnym kursie.
  • Krok trzeci: ciesz się podróżą

I płać wygodnie kartą do konta Millennium 360°połączoną z kontem walutowym. Wymieniaj walutę w aplikacji, a wydatki za granicą zawsze będziesz mieć pod kontrolą. Tak przekonują w spocie reklamowym Radosław Kotarski i Maciej Musiał.

Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania będzie prowadzona także w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.

Maciej Musiał występował w kampaniach takich marek jak:

 

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 marca 2025

2 marca 2025