Lutowe zakupy online na tym samym poziomie, co styczniowe – „E-commerce Track” - Marketing przy Kawie
Lutowe zakupy online na tym samym poziomie, co styczniowe – „E-commerce Track”
  • 0
  • 1
12.03.2014

Lutowe zakupy online na tym samym poziomie, co styczniowe – „E-commerce Track”

W lutym internauci kupowali niemal tyle samo produktów, co miesiąc wcześniej. Największe wzrosty miały miejsce w kategoriach ubrań, zdrowia i motoryzacji. Lepszą ocenę uzyskało też online shopping experience. To główne wnioski z badania „E-commerce Track” IRCenter i SW Research.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55190 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 marca 2014

11 marca 2014