Łukasz Piszczek w kampanii telewizyjnej firmy Krispol - Marketing przy Kawie
Łukasz Piszczek w kampanii telewizyjnej firmy Krispol
  • 1
  • 2
28.08.2017

Łukasz Piszczek w kampanii telewizyjnej firmy Krispol

Firma Krispol, producent bram, okien i rolet, rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną z udziałem piłkarza Łukasza Piszczka. Działania kierowane są do osób stojących przed wyzwaniem, jakim jest budowa domu lub remont.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56078 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 sierpnia 2017

25 sierpnia 2017