Łukasz Głombicki tworzy nową agencję
  • 0
  • 3
17.05.2018

Łukasz Głombicki tworzy nową agencję

Łukasz Głombicki, do niedawna szef komunikacji w LifeTube, zakłada własną agencję. Whisky Media będzie działać w trzech głównych obszarach: digital, content i wideo.

Razem z inwestorem budujemy silny zespół ekspertów od komunikacji. Będziemy skupiać się na produkcji wideo, mediach społecznościowych i content marketingu – mówi Łukasz Głombicki, prezes zarządu Whisky Media.

W zespole w ciągu kilku miesięcy pojawi się około 15 osób. Spółka zamierza również współpracować z agencjami i podmiotami partnerskimi.

Będziemy tworzyć treści, historie i kampanie, dzięki którym nasi klienci będą budowali prawdziwą więź ze swoimi odbiorcami i jeszcze skuteczniej realizowali swoje cele – dodaje Głombicki.

Dział digital zajmował się będzie tworzeniem i optymalizacją stron internetowych, social media i komunikacją. Redakcja zajmie się content marketingiem, a kompleksową produkcją materiałów wideo zespół domu produkcyjnego.

Jesteśmy gotowi produkować dowolne treści wideo – zarówno na potrzeby platform internetowych, jak i wszystkich innych. W najbliższych miesiącach do naszego zespołu będą dołączać gorące nazwiska z branży. Chcę połączyć redakcyjny świat mediów z kompetencjami agencyjnymi, by tworzyć jeszcze lepsze i skuteczniejsze treści – zapowiada prezes zarządu Whisky Media.

Agencja oprócz działań dla klientów zamierza inwestować w produkcję własnych treści wideo, serwisów internetowych i przestrzeni w Internecie. Wszystko po to, by uzupełniać ofertę dla marek i budować zaangażowane społeczności. Spółka nie wyklucza również inwestowania lub przejęć istniejących na rynku projektów.

Ze spółką od początku współpracuje duet Patryk Bryliński i Maciej Kaczyński – twórcy fan page’a Facecje i autorzy książki „Facecje. Historia coachem życia“. Od dziesięciu lat tworzą team kreatywny w agencjach reklamowych. To założyciele Rekreacji i autorzy bloga Zmemłani.

Patryk Bryliński jest autorem strony Junior Brand Manager, Maciej Kaczyński humorystą „Przekroju”, aktorem grającym regularnie w Klubie Komediowym i Resorcie Komedii oraz autorem skeczy telewizyjnych i sztuk teatralnych.

Łukasz Głombicki do końca kwietnia był szefem komunikacji w LifeTube. Wcześniej był szefem działu online „National Geographic”, „National Geographic Traveler”, „Focusa” i „Coachingu”. Były wydawca strony głównej Gazeta.pl i szef serwisu Pieniądze tego portalu. Pracował też w naTemat, TVN CNBC i Mastiff Media Polska. To wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa Collegium Civitas. W mediach pracuje od ponad jedenastu lat.

  • 3

Łukasz Głombicki

Patryk Bryliński i Maciej Kaczyński

17 maja 2018

16 maja 2018