Lufthansa prezentuje nową identyfikację wizualną - Marketing przy Kawie
Lufthansa prezentuje nową identyfikację wizualną
  • 0
  • 3
8.02.2018

Lufthansa prezentuje nową identyfikację wizualną

Przewoźnik lotniczy Lufthansa pokazał zmodernizowany wizerunek marki. Najbardziej widoczną zmianą jest nowe malowanie samolotów. Działaniom towarzyszyć będzie kampania reklamowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55835 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 lutego 2018