Lubella i pomysłowe dzieciaki w kampanii czekoladowego makaronu Mini (wideo)
  • 1
  • 1
20.06.2017

Lubella i pomysłowe dzieciaki w kampanii czekoladowego makaronu Mini (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii marki Lubella, promującej makarony w wersji mini. W spocie dwoje małych kucharzy przygotowuje deser na bazie czekoladowych świderków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47648 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

20 czerwca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.06.2017

„Polki wykluczone cyfrowo” – raport Kantar Public i Aasa Polska

W Polsce żyje 6,7 mln kobiet między 45. a 70. rokiem życia i blisko 30 proc. z nich rzadko lub w ogóle nie korzysta z Internetu. Takie wyniki znalazły się w raporcie „Polki wykluczone cyfrowo 2017”, przygotowanego przez Kantar Public dla Aasa Polska. 39 proc. wykluczonych cyfrowo Polek deklaruje, że nie korzysta z Internetu, chociaż ma do niego dostęp, a prawie tyle samo (38 proc.) nie ma do niego dostępu.