- 1
- 1
„Łowicz sos!” w rytm przeboju „What is love” Haddawaya
Marka Łowicz rozpoczęła kampanię sosów do dań na ciepło „Łowicz sos!”. Po utworze „Więcej warzyw” na podstawie hitu Backstreet Boys obecnie marka oparła się na melodii „What is love” Haddawaya.
Najnowsza kampania ruszyła 9 września. Nosi tytuł „Łowicz sos!” i opiera się na aranżacji światowego hitu Haddawaya „What is love”. Głównym celem kampanii jest pokazanie sosów Łowicz jako sposobu na to, by jeść więcej warzyw na co dzień. Marka ponownie stawia na dobrze rozpoznawalny motyw muzyczny.
– Po sukcesie poprzedniej kampanii zależało nam na stworzeniu czegoś nowego, co jednocześnie będzie spójne z dotychczasową komunikacją. Ważnym elementem tej odsłony było skupienie się na nowym insighcie – jak łatwo i smacznie włączyć warzywa do codziennej diety – mówi Izabela Ciupińska, senior brand manager marki Łowicz.
Kampania będzie promowana głównie za pomocą muzycznego wideo, które pojawi się zarówno w telewizji, jak i w przestrzeni online, w różnych formatach. Całość wspierana będzie poprzez dodatkowe działania z matkami-influencerkami oraz komunikację na TikToku.
- Agencja: 2012
- Producent/dom produkcyjny: Błażej Baar (Highnoon)
- Postprodukcja: Televisor
- Postprodukcja print: Piotr Holubowicz (Holubowicz Postproduction Studio)
- Muzyka/dźwięk: Marek Domański (Beat Shop Studio)
- 1