Lowe GGK Warszawa dla Coca-Cola - Marketing przy Kawie
Lowe GGK Warszawa dla Coca-Cola
  • 0
  • 1
28.06.2007

Lowe GGK Warszawa dla Coca-Cola

W czerwcu br. na kilku europejskich rynkach (m.in. w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, w krajach Bałtyckich) rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna marki Coca-Cola Light. Kampania składająca się z dwóch 30-sekundowych telewizyjnych spotów reklamowych została przygotowana przez agencję reklamową Lowe GGK Warszawa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 czerwca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.06.2007

Tusk wywołał szybki kontratak

Mikołaj Wójcik, Reklamówka PiS ujawnia dochody Tuska, Dziennik, 27.06.2007

Artykuł o reklamie, jaka powstała w odpowiedzi na atak PO na PiS. PiS w reklamie wyjaśnia, że faktami, obrazem oraz słowami można manipulować. Spot przygotowany przez rządzącą partię zarzuca Tuskowi nadmierne zarobki, przy czym posiłkuje się danymi sprzed roku. Obecnie, jak wyjaśnia autor artykułu, zarobki Tuska są o około 10 tys. miesięcznie mniejsze i spadły z 23 tys. do 15 tys. 

Spot można obejrzeć na stronach Dziennika, a o reklamie PO przeczytać na łamach Marketingu przy Kawie.